poniedziałek, 15 stycznia 2018

159. Bombki na cały rok - styczeń

Dzisiaj 15-ty , pora pokazać hafciki na zabawę u Raeszki z bloga "Na przekór nudzie"
Póki co same hafciki obowiązkowe, te dodatkowe też oczywiście powstaną.  Na razie mam braki mulinowe w kolorach "śniegowych".
Wszystkie trzy bombki razem - wykorzystuję do tych haftów nie tylko stare nitki, ale i zalegające skrawki kanwy.  Tym razem padło na opalizującą aide i do kompletu metaliczne nici ze szpulki :)


I jeszcze każda oddzielnie:




Pomysł na wykorzystanie już jest, może przy następnej prezentacji pokaże, co z moich bombek powstanie.
Pozdrawiam serdecznie i zimowo :)

18 komentarzy:

  1. Fajne te bombeczki:) Ale ciekawa jestem co z tego wykombinujesz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te bombki na opalizującej aidzie i w dodatku metalizowanymi nićmi.
    Ciekawa jestem jaki masz pomysł na ich oprawę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te błyszczące bombeczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się błyszczą twoje bombeczki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja wersja bombek. Razem z opalizującą kanwą stanowią świetny duet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombki Ci wyszły :).

    Mam nadzieję, że przy następnym wpisie pokażesz ich zastosowanie, bo ciekawa jestem co wymyśliłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie :) Już jestem ciekawa tego pomysłu na wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombeczki, a że połyskują to znaczy, że eleganckie. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie prezentują się Twoje hafciki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniusie, a ta z misiaczkiem bardzo sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy